Kizim 6 buçuk aylık biberonu görür görmez ağlamaya başlıyor ne yaparsam yapayım mamanin tadına bile bakmıyo ama kaşıkla verilen her mamayi yiyor gece uykuda bile formül mamasını icmedi açlıktan ağlayınca yine kaşık maması vermek zorunda kaldım ama böyle de gaz sancıları oluyor dun gece hiç uyumadım. Başına gelen var mı ne yapmam lazım aglicam artık çok zor