Anneler bogaz agrisi nedeniyle sabah acile gittim doktora emzirdigimi 6 aylik bebegim oldugunu soyledim bana novalgin avil igne yapti internette korkunç seyler okudum ama bir cok doktora sordum emzirmeye devam edebilecegimi soyledi bilgisi olan var mi ?