Oldugugibibiri Balogluum hiç memnun değilim. Sürekli provizyonda sorun çıkıyor her hastane ziyaretimde arıyorum bilmem ne. Bu işleri ben yapacaksam oradakiler niye maaş alıyor anlamıyorum
Songena19 Valla biz kullanıyoruz eşimin iş yeri yaptığı için memnun değiliz çünkü %80 karşılıyor genel sağlık sigortası olsa bile yani ekstra ücret çıkıyor her muaynede bundan önce mafre sigorta vardı oda daha iyiydi
Balogluum Songena19 öylemi peki özellikle dolgu ve kanal tedavilerim var onlar için istedim onları karşıladımı?
Songena19 Balogluum o kadarını bilmiyorum maalesef ama birçok şeyi karşılamıyor veya yarısını karşılıyor diye biliyorum ve anlaşmalı olduğu kurumlar sınırlı bazı illerde