Merhaba bugün bebeğimi 4 ay aşısına ve izlemine götürdüm. Bebeğim sadece anne sütü alıyor, 8800 gr geldi. Tahminim 8 di bayağı yüksek çıktı. Emziriyorsan aralığını biraz azalt dediler kalabalıktan detay da soramadım bu nasıl yapılır nasıl oluyor yani acıktıkça emziriyorum sürekli ağzında memeyle gezmiyor ki