guldennnn bi de sağma sağınca insanın psikolojisi bozuluyor çok ciddiyim ben zona oldum bj süt konusu yüzünden ilk ay hep şağdım sağı emzirirken solu solu emzirirken sağı ama hep moralim bozuldu otuz cc anca çıkıyordu zaten doktor sariligimiz düşük olduğu halde mama başlattı dogdugu gun sonra 10 20 30 derken bir buçuk aylikken her emme sonrası 90 cc mama vermeye başlamış buldum kendimi direk 60 indirdim her emme sonrası 60 verdim iki hafta kadar sonra günde 2 kez 60 cc vermeye başladım bi aydır bu gün itibariyle sadece bi kez verdim o da öğlen annem doymadı galiba dedi o yüzden verdim zaten iki kez veriyordum bu gün de bire düştü inşallah o biri de bırakırım dün sağmayı denedim iki göğüs doluydu iki damla anca geldi yarımşar saat denedim bi de düşün günde ikiye düşündüğümden beri mamayı süt konusunu takmamaya çalışıyorum hep kendimi motive ediyorum mesela bu sabah emip iki saat uyudu dedim doymasa uyumaz demek ki sütüm bebeğime yetiyor bu şekilde kendimi motive ediyorum artık o solgara da başladım bir gündür kullanıyorum bestak da kullanıyorum ama icmesem de aynı sütüm pek de değiştirmiyor birşeyi bi de sütun fışkırması süt miktarıyla alakalı değil ben bildim bileli sıkınca fışkırır ama bebeğim doymuyordu o zamanlar fiskirdigi halde o tazyikle alakalı