Merhaba arkadaşlar beni aile hekiminden aradılar Bugün bir kez Topuk kanı vermiştik hastanede vermiştik kan değeri yüksek çıktı tekrar bir kere de aile hekiminden verdik Bu sefer yeni kan değeri yüksek çıkmış Pazartesi günü bir daha vereceğiz Sizce kan değeri neden yüksek çıkar hemşire tiroid hastalıkları falan dedi ama bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi