Pltbebek 3 aylık iğne yaptırdım ve kanamam 10 gündür kesilmedi aynı durumu yaşayan var mı adet durdurucu ilaç kullanmam gerekiyormuş sanırım
Alyaprenses Pltbebek ilk kez olduğumda 3 ay ara kanamam oldu ama adet gibi değil de lekelenme şeklinde kendiliğinden geçti doktora da gittim ama ilacın yan etkisi bir şey yapamayız demişlerdi bir daha olduğumda hiçbir etkisi olmadı
Pltbebek Zeynep-mina12 peki bı ilaç kullandınız mı ben sağlık ocağını aradım ilaç kullanmam gerektiğini söylediler
Zeynep-mina12 Pltbebek kullanmadım çünkü çok bir kanama değil az az geliyor bide doktor düzenini bozabilir buna hazırlıklı ol demiştim yüzden gitmedim açıkçası