Gmzynpasya Emzik ve biberon asla tutmadı doğduğundan beri süt için hiç uyanmiyordu yani uyku anlamında rahat bir bebek. Gaz sancısı biter bitmez başladık daha çok eşim verdi aslında sallayarak ya da kucakta uyutunca zorlanıyoruz diyordu yanına uzatıp pıspıs yapıp uyuttu her zaman. Uyku rutini her zaman yapıyordum o dönem her gün beslenme, sonra banyo, masaj, masal, Los ışık ve en son ışıkları kapatıp uyuyor gibi yapıyorduk hala öyle uyuyor. Uyku saatini asla geçirmiyor saat 8 buçuk oldu mu gözleri gidiyor mayisiyor ışığı kapatıp yanına uzandigimizda 5 dakikada uyuyor