Kızlar 7 aylık kızım ön iki dişi çıkmış çok keskin sadece emiyor ek gıdaya geçmedik daha ve bu ara çok ısırmaya başladı hatta şimdi resmen koparacak seviyede ısırdı yüzüne bile kan fışkırdı göğüs ucum kan içinde acıdan kıvranıyorum resmen ne yapmalıyım bu durumda nasıl olacak bilmiyorum emzirmeyi mi kesiyim zaten böyle yara iken emzirmem zor o ara sütüm kesilir mi bilmiyorum ya kafam çok karışık kaldım öyle çaresiz