kızlar kızım Çarşamba aksamindan beri hasta kusma isal var ateş yoktu dün geceden beri ateşli düşmüyor acile gittik ilaç yazdı gönderdi Konya’da yaşıyorum ama şuan İzmir’deyim hiç bakmadan ilaç yaziyolar acaba rota falaj olur mu diyorum kendi kendime kan falan da almiyolar İzmir’de olanlar hangi hastaneye gitmem gerekiyo devlet hastanesi olarak