2 ay 10 günlük bebeğim var doğdu doğalı hatta gece uykusuna yatınca da Saatte bir uyanıyor ya. Arkadaşımın bebeği var aynılar geceleri 3-4 saat uyuyormuş nerde ya nerde! Sabah ezanından sonra hele devamlı ağlar yarım saat uyur 1 sat ağlar ya napıcam artık fiziken dayanamıyorum ki ona daha iyi bakayım