Ceren13 Kızım 9 aylık hiç bişey yemiyor bu ay hiç kilo almamış ben ne yapayım bilmiyorum ne olur bana Bi yol gösterin tükendim artık hiç iyi değilim
Senahatice123 Bende aynı durumdayım asla agzıma bişey sürmüyor. Kaşıklada veriyorum kendisinede fırsat tanıyorum belki yer ne yese kardır diye asla yemiyor 2 aydır böyleyiz artık geçmeyecek diye endişeleniyorum 😪
Ceren13 Senahatice123 çok zor ben seni çok iyi anlıyorum benim ki bitek anne sütü nü doğru düzgün yıyor hatta bazen onu bile istemiyor
Senahatice123 Ceren13 bizimkide aynı napcaz böyle 😂 yani dr götürdük b12 demir destegi alıyoruz ondan iştahı yok dediler tahlil sonuçlarımda hala yok iştah felan . Kilosu az gelişimi 2 aydır doğru düzgün ilerlemiyor yemediği için 😪
Ceren13 Senahatice123 9 aylık 7 kilo hiç kilo almamış bu ay Dünden beri aklım hep kilo da zorlamyrm da doktora götrdm bana küçük doğmuş o yüzden böyle doğum kilosuna göre iyi dedi