ZBadee Selam anneler kızım 18 aylık . Avent pipetli suluk kullanıyorum çok memnunum . Biberon da sizde hangisi ? Fiyat farkı da var o yüzden kararsız kaldım? Chicco kullanan var mı ? Yoksa avent devam mı edeyim teşekkür ediyorum 🌸
Anesanne Ben tommee tippee kullanıyorum çok memnunuz ama siz beğenirmisiniz bilemem. Biraz bebek karar veriyor buna sanırım