uykularharamolduuu Kızlar 2 ay 20 günlük bebeğimin burnu tıkalı bu da uyku kalitesini etkiliyor ve beslenmesini. Serum fizyolojik ve aspiratör ile cekiyorum. Ayrıyetten gece yatmadan burnunu yıkıyorum. Baika önereceğiniz ne var. Genzi de dolu
Balkizlarim uykularharamolduuu Doktor tavsiyesi ile coldx mix burnunu açmada etkili oluyor yakasına yastığına damlatiyorum ben hasta olduğunda rahatlıkla uyuyor buhar makinesi çalıştırın odada nemini ayarliyor ⚡ tabiki ilk bunları yapmak için dediğim gibi doktor sormanız çünkü bebeğiniz çok küçük 🍁
Glsn7581 uykularharamolduuu canim naçizane tavsiyem aspiratör çok kullanmaman yönünde çünkü doktor dedi ödem yapıyor burunda hele ki sert çekim olursa .bi de ev çok sıcak olunca da tikaniyolar ben serum fizyolojik kullanıyorum çok tıkalı olursa aspiratör ile çekiyorum bı de soğuk hava buharı çok kısa kullanıyorum.nem ölçer de aldım evin nemi 40 ile 60 olmaliymis
uykularharamolduuu Glsn7581 günde bir defa aspiratör kullanıyorum sadece onun haricin de izotonik su ile temizliyorum. buharı evi nemlendirmek için mi yoksa bebeğinize mi veriyorsunuz
Glsn7581 uykularharamolduuu hem nem oluyo hem de bebişimin burnundaki ödemi aliyo soğuk buhar.ama uzun süre çalıştırmiyorum asla