Bedsssss Merhaba annelerim İlk kez yoğurt yapıp vereceğim oğluma. Ek gidaya amca geçiyoruz 1 kg yoğurt alıp kendim mayalasaam olurmu acaba yani mayaladgim yogurtlari belirli tüketme süremiz varmı yoksa bitene eksiyene kadar kullanabilir miyim ?
Oznur_0708 Bedsssss tabi canım ekşiyene kadar dursun ha şöylede yapabilirsin küçük kavanozun varsa bölüştür onları mayalı 1 tane kavanoz sana 3-4 gün yeter çok durmadan da tüketmiş olursun kendi mayalaman daha iyi
Nuran84 Oznur_0708 bnde 2 lt alym 1 lt buzluga atyom şu hero babynin kavanoz mamalrndan aldm içndekileri döktm onlara mayalıyom 5 tane günlk vryom kalan 1 lt süttn kndmze mayalym hem bebegm hem biz taze yogurt ymş oluyoz
Oznur_0708 Nuran84 evet canım bu şekilde tercih eden var biz doğu görevindeyiz sağıp getiriyorlar doğal çok şükür bu imkan var ve kendimize de az mayalıyorum bebeğim annem ben 1 haftada bitiyoruz zaten yoğurtu ve şöyle bişey var doğal olduğundan süt ekşimiyor hiç ben ayrı mayalamıyorum açıkcası