Arkadaşlar 1 aylık bebeğim nerdeyse doğduğundan beri burnu tıkalı bogazı hırıl hırıl serum fizyolojik falan kullandık asla geçmiyor aspiratörle cektirdik hepsini denedik. Nasıl açılabilir baska? Böyle hani hastanede bir cihaz bisey yokmu tamamen temizleyen vakumlayan. Çok üzülüyorum minicik onu öyle hırıl hırıl nefes alısında zorlandığını görünce🥺