Kahraman4545 Kremi nasıl sürebilirim ya bana üzerine sık dedi ama dagilmiyo ki üzerine gazlı beze sürüp etrafına sardık şimdi bakalım ve günde kaç kez yaptınız bize bi kere gozukuyo ama çocuk aşırı agliyo ?
glsma06 Kahraman4545 2 kez surduk sabah aksam 3 gun surduk sadece ilk 3 gun baticon dokmustum 4. Gun kreme gecmistim cnm
Teemo07 Kahraman4545 3. Gün kreme başladım. Sabah akşam 2 gün kullandık. Üstüne sıkıp dagıttım elimle her yerine.
Hilalse Kahraman4545 anestol diye bi krem vardı onu ilk gün bi kere sürdüm çok ağlayınca birde sarı bi merhem vardı adını unuttum sürülmüyordu bende elimde yumuşatıp öyle sürmekte bulmuştum çözümü 1 hafta kullanmıştık her bez değişimde
Tweetyy Kahraman4545 sürme canim üstüne bolca sık hemen bezini kapat. bezi kapatınca bulaşıyor zaten her yerine
glsma06 Kahraman4545 yok ilk gun ilk cisinde mizmizlandi diger gunler bir seyi olmadi bardak kapattim ben 5 gun o bolgeye
Tweetyy Kahraman4545 hmmm bizim dr bardak kullanma demisti ustune sıkıp kapatiyorduk bezi kendi dağılıyordu canim
Ogretmen_anneeee Kahraman4545 fucidin krem günde 2 dedi doktor ama bi tanıdığım doktor arkadaşım her alt açma da sık üstüne elini sürme dedi daha çabuk iyileşti