Deniz_Alpaslan06 Bebegim yeni 2 aylığına girdi bizi 2 aylıktan neler bekliyor ilk çocuğum 2 aylığı atlatanlar yazabilirmi😊
Glsn7581 Canım bundan sonra sana gülecek dil çıkaracak .kafası ve gözü ile sizi takip edebilecek .her bebek ni ayda huzursuz oluyo diye bişey yok 🤗benimkinin gazlı olduğu durumlar da oldu huzursuz da oldu atlattık şükür ama gülüşü dünyaya bedel
saresmami https://www.cocukludunya.com/uzman-yazilari/ay-ay-bebek-aktiviteleri.html https://budizzz.com/blogs/ebeveynlere-tavsiyeler/bebeklerde-buyume-ataklari kizim 5 aylik. Bu sürecte bu link’lerden esinlendim takip ettim. Cogu da tutuyor dogru cikiyor gelismesi felan. Okuyabilirsin☺️