Tek uykuya ne zaman indirdiniz. Kaç yaşındayken biraz zorlandınız mı? 1.5 yaşında 2 uyku yapıyoruz. Sabah 12 ikindi 4 de uyuyor. Uyku saatlerine alıştığı için hemen uykusu gelir uyur. Ama artık teke indirmek istiyorum hem yaz geliyor daha rahat olur hemde geceleri uykusu kuvvetlenir diye düşünüyorum. tek uykuya geçiş yaparken Zorlandınızmı? Ben 2 kez denedim hiç tek uyku dayanamadı çok uykusu geldi ağladı sürekli