Masal_Ask bnm ucuncu cocugum o yuzden meme reddi hepsi yapti donem donem hatta yanlis hatirlamiyorsam her ay yaparlardi kendi haline biraktim zorlamadim cunku ac olsa emer bnm oglumda suan zorla emiyor direne direnee hic müdahale etmiyorum aglarsa emzirmiyorum mama icmiyor biberon almiyor alsa denerdim belki bunlar cok normal akisina birakin emsin diye zorlamayin sc kaldi diye hemen asla mama vermeyin bunlar atak donemleri dis dunyyaya uyum sagliyor bu surex bu sekilde devam edicek birde mesela ben oglumu emzirip koyardim uyusun diye aglarsa alip sakinlestirip tekrar uyuyana kadar yilmadan bi haftadir ayagimda sallıyorum atagi atlatalim yine ayni sekilde al koy yaparak uyutmaya caliscam insallah kararli ve istikrarli olmak onemli bebekler duzen sever mesela her gece 3 ve 6 da mutlaka uyanir asla sasmaz