AliMiranannesi kesinlikle kendiniz kafanıza göre bırakmayın. Moral bozmak için değil ama işin ciddiyetini anlatabilmek için söylüyorum. Bir arkadaşım ishal yaptığı için antibiyotiğini bıraktı, öyle ciddi sorunlar oluştu ki aylarca yoğun bakımda kaldı. Allah korusun, doktora danışmadan hareket etmeyin.