17 aylık kızımın odasını ayıramadık henüz, havaların biraz ısınmasını bekliyoruz ona vereceğimiz oda soğuk olduğu için. Neyse sorun şu ki hala geceleri ¾ kez ağlayarak uyanıyor. Meme emmeyi bıraktı 1 aydır, normal süt içiyor biberonla. Açlıktan uyandığını sanmıyorum açıkçası ama gece 2 aylık bebek gibi zırt pırt uyanması beni ciddi anlamda yormaya başladı. Bazen yanıma yatırınca susuyor, elimi tutmadan uykuya dalamıyor, ev içinde paçamdan ayrılmamasını söylemiyorum bile 😃 bana bir çözümünüz varsa alırım. Uykusuzluk çok zor. Sabaha kadar ⅘ uyanması hiç normal gelmiyor artık