Kızlar lütfen yardım edin uykusuz kaldım yoruldum yemek bile yiyemiyorum sürekli omzumda uyumak istiyo yerine yatırınca hemen uyanıyo ana kucağına yatırıncada öyle , 3-4 saat uğraşıyorum uyusun diye , gazı çıkıyor çok şükür kabızda değil karnıda tok zaten ağlamıyor ama uyurken yerine koyunca anlıyor uyanıyor basıyor yaygarayı, yarı kundakta yapıyorum irkilip uyanmasın diye bu sefer sıcak geliyor ve sıkıntıya gelemiyor kollarını çıkarmaya çalışırken uyanıyor evin içerisi 24-26 derecelerde hadi dicem sıcaktan ya da soğuktan uyumuyor ama değil :( yardım edin