çünkü siz genelde o bardaklari, mutfak esyalarini kullaniyorsunuz, o da merak ediyor 😊 siz oturun oyuncaklarla kendi kendinize oynayin o da yaniniza gelip katilacaktir. Biz oyle yeni yeni oynamaya basladik 1 yasinda. doktora da sormustum hatta oynamiyor, oynamasi gerekiyor mu diye, kesif yapiyor demisti. Endise etmeyin yani