Efeninanasi 1 defa kendileri uyutup uayndıklarında tekrar uyutmak için uğraşsalar anlıyorlar. Eşimin hem konuşması hem hareketleri gürültülüdür normalde. Büyük kızım doğduğunda defalarca sessiz olsun diye uyarmaktan dilim de tüy bitmişti. En son 3 4 aylıkken kızım hastaneye gitmem gerektiğinde babasına bıraktım, hazırlanırken uyumuş kızım. Evden çıkarken kapı bozuk olduğu için sert kapatmam gerekti, o sese uyanmış kızım. Eşimde sakinleştirmek uyutmak için baya bi çaba sarf etmiş. Eve geri geldiğimde sessiz ol diye parmak ucunda geziyordu