Cly01 2 aylık bebeğim her gazını çıkarttığımızda kesik çökelek gibi kusuyor bu aralar daha fazla olmaya başladı endişelenmeli miym doktora gideyim mi bilemiyorum 😑 ne zamana geçer bu durum
BelaCivciv Cly01 Fazlasını atıyordur gazla beraber. Şiddetli fışkırarak kusmuyorsa sıkıntı değil diye biliyorum
minnakin_annesi Cly01 çok normal ben 3 ayrı doktora götürdüm çok kusuyor diye, hepsi normal dedi. ben ıkna oldum şahsen 😂
Cly01 minnakin_annesi ya bende normal diye burada falan çok okudum ama her gazdan sonra da olması düşündürmeye başladı🤔👶🏻
Minikmucizemiz1301 Cly01 besleme aralarında hava yutuyor olabilir aralarda gazini çıkarıp beslemeye devam ederseniz kusmasi azalabilir
Cly01 Selencanbaz ay geçti canım ek gidadayz şimdi de birazcık çıkartıyor ama eskisi gibi değil geçti