Sonunda bizi de buldu,neler yaptiniz ?
ozellikle kizim 2.5yasinda cok oksuruyor..ilk negatif cikmisti ilerleyen gunlerde dusmeyen ates derken biz test yaptirdik ve sonuc ben pozitif esim negatif..ama bence onda da henuz cikmadi daha..
Verilen ilaclari ictiniz mi.?
Kizimda cok oksuruk var tavsiyelerinizi alirim :(