Cisem_25 korkuyor olabilir çişinden kakasından hatta doktorumuz demişti kakasını görmesin üstüne peçete at,kaka pis eeğh demiceksin demişti. Ben çişimi yapınca kımıza bastırıyorum sifonu by by çiş, güle güle kaka yapıyoruz.öğretici bir kitap alın okuyun ben mesela teo nun kaka kitabını aldım her gün okuyorum. 3-5 gün mola verin tekrar başlayın. Bir de biz sifonlu sesli klozet aldık kızıma bakalım bizde mayıs gibi başlicaz inşaallah olur zor gerçekten tuvalet eğimi allah yardımcımız olsun