8 ay 12 günlük bebeğim. Hâlâ oturamiyor kendisi. Çünkü aşırı hareketli. Oturunca poposunu belini hep kıpırdatıyor, atıyor kendini. Önüne yastık koyuyorum yastığı eliyle itiyor. Çocuk bi durduğu yerde duramıyo kucağımada bile sürekli bacaklarını sallıyor ama sürekli. Yani her gören bana ay bu ne biçim çocuk ömründe bu kadar hareketli bi çocuk görmedim diyo. Her kucağına alan zapdedemeyip en fazla 3dk sonra bana geri veriyor yok bu durmuyo atıyo kendini diye 🙄 Benide çok fazla yoruyor artık. Mama sandalyesine koyunca orda bile ters çevriliyor nerdeyse. Mama sandalyesine koyunca emliyet kemerini muhakkak bağlıyorum. Bebek arabasında giderken yüzün koyu çevriliyor. Bacağını sarkıtıyor bağlamazsam oraya. Ya duramıyo kesinlikle duramıyo yani. Hiperaktif olabilir mi bu bebek 🙄 gerçekten ne yegenlerim ne arkadaşlarımın çocuğu hiçbiri böyle değil bu aşırı yani 😅🤷🏼♀️ uykusuda hiç olmuyor gündüzleri bir defa o da bir saat kadar uyuyo. Geceleri de her yarın saate bir en fazla saat başı uyanır. En az 8 kez uyaniyo gece