AnneOlmakCokGuzel Elemim 7 ay 9 günlük oğlum, ne emekleme ne dönme hiç yapmıyor, alkış yapıyo babababababa dedededede diyo, beni görünce çok heyecanlanıyor çok yüksek sesle kahkaha atıyo.. Evde etkinlik yapıyoruz ama dönme yada emekleme yok 🤯
ANT-19 Elemim bebişim tam 7 ay 19 günlük Sürünüyor ara ara emekleme pozisyonu alıyor geri düşüyor Bababa dedede demiyor. Alkış falan daha yapamıyor çok da kasmıyorum. Herşey çok dikkatini çekiyor ben ne ile uğraşıyorsam elimden almaya çalışıyor. Alt 2 dişi çıktı şuan yine huzursuz yine diş bekliyorum Akşam 8 8 buçukda yatıp sabah 6 buçuk 7 de kalkar💕💕💕💕