Adtmoms 5 kere derken bezde çiş ibaresi var ya sarı , o mavi oluuor çiş yaptıgında tamamen, o tamamen mavi oldugunda mesela değiştirebilrsiniz , drlere göre böyle, ama o kadar yaparsak aşırı bez kullanmış oluruz ben günde 3 kez değiştriyorum artık , bebegim kaka yaparsa eksta depiştiriyorum drlere göre günde 5 kez yada fazlası ozaman bez yetişmez ki , sadece siz kontrol amaçlı o ibare mavi oldugu zaman değişin sayın kaç kez değiştirdiginizi