Anadizimiz var gündüz onda uyutuyorum artık geceleride ona geçtim geceleri yataktan çok oturma odasında uyur oldum onda daha iyi uyuyor diye Allah hepimize yardım etsin benim 4 yaşında oğlumda var oda ayrı ilgi bekliyor öğretmenim rapor aldım inşallah biraz daha alabilirim bu huysuza bakıcı bakamaz😇🤣