Cocuklarimm12344 bence git iştahsizlik öyle ataktır denilip geçilecek gibi degil ben istahsizlikla götürdüm bebeğim covid çıktı burda bi bayanda götürmüs zatüre çikmis sizin bebeğinizde var demiyorum ama içiniz rahat olur en azindan , şimdide bu atak moda olmus hersey de ataktir ataktır bebekler hic ataktan çikmiuor demekki sürekli bi atak döngüsü içindeler 🙄