Alyasmama biotin kullanıorum bioxinin 35 gun falan oldu. yanı sabahları yataktan kalkmakta bıraz zorlanıyordum suan eskısı gbı yorgun uyanmıorum. ama tırnaklarm hala kırılıo. duzenlı kullanmak gerekıyor. ılk uc dort gunde uykumu kaçırmıstı baya. colagenı bende merk edıyorum onu denemedm.