Ayssss1 Selam anneler bebegim 2-3 gündür herşeye ögürüyor kusması yok ama su içerken biberonla mama içerken ek gıda alırken vs sürekli ögürüyor ilk bebegim ateşi vs halsizliği yok keyfi yerinde neden olabilir
Msbnannesi Ayssss1 merhaba benimkiyle arasında bi gün var benimkide aynı öğürmezdi kusma yok şükür öğürme var
Ayssss1 Msbnannesi evet kusma yok bizimde ama 2-3 gündür sürekli ögürüyor karnı aç yemek istiyor yedirirken ögürüyor kusacak diye korkuyorum vermiyorum bu defa ağlıyor