2 ay 4 günlük bebeğim var. Allah aşkına bu bebeğim benim neden 24 saat içinde toplam 6 saat uyuyor. Normal mi bu bir bilen varsa söylesin lütfen. Gazı olduğunda anlıyorum fakat, karnı tok gazı yok kendini kasmıyor. Yani anlam veremiyorum bir yeri ağrısa huysuz olur. Neden uyumuyor, benzer şeyleri yaşayan anneler var mı lütfen bir el atın 😣😣😣