Kizlar cok bunalmis durumdayim. Bebegim 9 aylik ve inanilmaz bana dusmus durumda. Yani anneme birakmak bile artik problem. Surekli beni yaninda istiyor. Kendime zaman ayirmak istiyorum, spora, kuafore gitmek istiyorum. En basit bos bos seyleri yapmayi bile bazen ozluyorum. Bu ne kadar devam edicek bilmiyorum😭 siz neler hissediyorsunuz🙈