Bezler uçmuş gitmişken kızımın bezi bırakması beni bi nebze rahatlattı .🥲
Kızım 3 yaşında ve tuvalet denemelerimiz defalarca kez geri tepmişti. Birazda korktu bezi çıkartmak istemedi. Yoğun eleştiriye rağmen zorlamadim kuzumu arada yokladım tuvalete yapalım mi diye. Bu sabah zafere ulaştık. Bu gün hiç bez baglatmadi. Kendi istegi üzerine hep çişini lazimliga yaptı. Kakasinda biraz zorluk yasicaz gibi görünüyor ama bunada şükür. Aglicaktim nerdeyse, kuzumla gurur duydum. Bu gün milyon kez çişi olmadigi halde var sandi, ilk günün heyecani ile heralde. 😭🤣 Az önce çişini sordum yok dedi tam uyuyacakti tekrardan kalkti çişini yapti ve uyudu. Tek seferde kurtulmak istedim bezden hem gündüz hemde gece bianda çıkıp gitsin bez hayatımıdan. 😄 Zorlu gececek ama kızlar nasıl mutluyum inanamazsiniz. Başlamak bitirmenin yarısıdır bu gün basladigimiza göre devami inşallah güzel bi sekilde olur . 🤗 tuvalet egitiminde zorlanan , kac yasina geldi neden hala yapmıyor diyen anneler için yazdim. 3 yaş 1 ay oldu ve Kızım bu gün bıraktı. 4 yaşındada bırakabilirdi . Benim için sorun degil yeter ki dışarıdan boş yorum yapanlara kulağınızı tıkayın. Bezi bırakamamış olmasindan ise onların söyledikleri daha çok can sıkıyor. Heyecandan karisik yazmış olabilirim belki kusura bakmayın. 🤭😍