Annelercicektir Merhaba güzel anneler sabır taşı kullanıp bebeğini sütten kesen varmıdır etkisini gören görmeyen oldu mu nasıl kullandınız kızım 21 aylık oldu bugün ve günde abartısız 50 den fazla emiyor artık usandım bana yardım 🙏🏻
Ezgi3454 Annelercicektir 18 aylık azaltıyorum şuan gün içersinde eline atıştırmalık veriyorum acıkmadığını biliyorum çünkü tamamen alışkanlık
Eylul20200 Annelercicektir off bizde aynıyız sürekli memede işimi gücümü yapamıyorum yemekten önce yemekten sonra her zaman emiyo ve uzun süreli 21 ay 10 günluguz ben de inşallah 2 yaşına girince kesmek istiyorum 🙏🙏🙏🙏
Deletedmom_72 Annelercicektir Ben sabır taşı ile bıraktırdım ılık suda ezip göğsünüze sürüyorsunuz tadı yıkanana kadar geçmiyor.İlk gün çok zordu ama ikinci gün alıştı dahada istemedi
seherbckc Annelercicektir ben ilk başta azaltarak kesmeyi denedim emme sayısını azalttım ama memeye olan düşkünlüğü gitmediği için ve gece beni çok zorladığı için bi tanıdığım önermişti ve sabır taşını denedim ve bebeğimde işe yaradı tabi işe yaramayan da varmış ama bende işe yaradı bunu önce suya tutup daha sonra sürmeniz gerekiyormuş ama biraz acımsı bir tadı var sürdükten sonra elinizi hemen yıkamanızı tavsiye ederim veya eldivenle sürebilirsiniz
Annelercicektir Ezgi3454 hiç biri fayda etmiyor benim kızıma artık meme yüzünden sinir hastası oldum emerken bile meme diye ağlıyor düşünün inşallah siz sorunsuz bırakırsınız arkadaşım sabır taşı sürdüm hemen bıraktı o gün dedi aklıma takıldı
Annelercicektir Eylul20200 bizde bugn 21 aya girdik ve hiç bir yemek yemiyor emmesini kesersem acıkır yer dediler artık kesicem mecbur bir sebebim de bu
Ezgi3454 Annelercicektir tavsiyem beklememeniz memeye güvendikleri için yemiyolar azalttığımdan beri yiyor
Elambenim2020 Benimki de 21 aylık 2 yaşı bekliyorum bant yapıştırmayı düşünüyorum son çare sabır taşı benim için