Mslakn Uygulmayı ındırdıgımden berı sıte sureklı basa sarıyor bır konuyo gorsem cıkınca bastan baslıyor en sona ınıyorum yıne basa goturuyor neden ya yardımcı olurmusunuz??
Dyglila Mslakn posttan çıkarken sol üst köşede “<“ işaret var direkt oradan çıkarsanız sayfa başa dönmez.
BenMathilda Mslakn yükleme hatası oluşuyor yoğunluk kaynaklı. Başa dönmemesi için yeniler kısmından takip edebilirsiniz