Sedaaay 6-8 ay arasi gunde iki ogun ek gida verilmesi öngörülüyor. Geri kalan ogunler anne sutu yoklugunda veya eksikliginde formul sut. Kizim 6+15 ben 5. Ayda tadim yaptim 3 gun kuraliyla. Tadimlar bittiginde sabah kahvalti ve aksam ustu sebze vs veriyorum. Mesela bugun ki ogunu soyleyeyim. Sabah kahvalti da yarim muz ceyrek yumurta sarisi cok az ceviz bi tatli kasigi labne bi cay kasigi tereyagi 30 ml formul sut hepsini blender yaptim. Akşam da taze fasulye patates az sogan sarimsak buharda haslayip blender yapip verecegim. Kahvalti genelde standart oluyor. Genelde tahilli mama icine pekmez veya hurma ozu + yumurta labne veriyorum. Bugun farklilik olaun diye boyle bir sey denedim. Aksamlari da ne sebze varsa onu yapiyorum. Kabak, kapya biber, havuc, patates, tarhana , yogurt vs yani ne varsa gunlui yapiyorum falan. Bende cok iyi bilmiyorum deniyorum iste. Pek bi cesitte yok gibi ama 🤷🏼♀️ Umarim aciklayici olmustur