Sudee96 merhaba benim bebeğimde 2 aylık yoğun bir şekilde vardı dün kontrolünde sordum doktor sorun yok doğum lekesi zamanla geçer dedi merak etmeyin hep yatmaktan da oluyor zamanla geçer :) halk arasında da yani bizim taraflarda da kuyruk sokumu mor olan bebeğin arkasından gelen kardeşi erkektir derler :)))