gokce24 benim bebeğimde o aylarda çok ağlıyordu ben hem emzirip hem sut sagiyordum mastit oluyordum sagmazsam. Sagdigim sütu veriyordum geceleri bazen emzirmeden sonra çok agladigi için doymuyor mu acaba diye düşünüp ama bir biberon sütü içiyordu emmenin üstüne yine agliyordu deli gibi sonra memede sskinlesyordu yine hiç emmemis gibi aç gibihalbuki 100 CC süt içiyordu emmenin haricinde sonra karar verdim açlıktan ağlamıyor dedim. Bazen bebekler karnı toksada altı temizsede ağlıyorlar iste kokunu istiyorlsr anne karnını ozluyorlar benim bebeğimde deli gibi ağlardı akşam olunca su an on aylık düzeldi tabi mama vermedim hiç.