gokce24 Linos1912 ben Çiğli araştırma hastanesine çocuk doktoruna götürdüm bunun İçin bir ay sonraya gün verdiler
Snmsnm35 Behçet uz da çektirdik biz hemde sıra almadan gitmiştik, yenidoğan diye hemen muayeneye almışlardı