AyseninAnnesiiii oturur pozisyon da değilde / şu şekilde yatay olarak kafası yukarda olacak şekilde bedeni senin göğsün aşasında kalacak bilmem anlatabildim mi acaba ek gidaya başlayınca 8 aylıkken fln bitti o durum ama sonra işte her yedirdiğin şeyde yine insan korkuyor tabi boğazına bişey kaçacak mı fln diye şimdi 16 aylık olduk çok şükür 🙏 her ayın ayrı bir zorluğu var ilk annelik olunca sürekli telaş içinde geçiyor annelik duygusunu yaşıyamıyorsun gece sürekli uyanıp nefes alıyor mu diye bakmalar mı dersin neler neler İnan hepsi geçiyor rahat bırak kendini benim yaşadığımı yaşama annelik duygusunu tat keyif al panik olma lütfen takıldığın bir durum olursa seve seve yardımcı olurum ☺️