AyseninAnnesiiii bende aynısı oluyordu sütünüz fazla gittiği için tıkanıyor ( bi yönden çok iyi birley ) sütümü sağıyorum ayına uygun biberonla veriyorum tıkanmalar olmuyor artık şükür . Hemde biberon kolik bebekler için olanlardan daha az gaz yapıyor hemde ne kadar içtiğini görüyorum doyup doymadığını daha iyi anlıyorum tavsiye ederim
boğulduğu zaman baş parmağınızla alnını yukarı doğru okşayın ağzını açıp hava alacaktır korkulacak birley yok rahat olun siz gergin oldukça sütünüzde yansıyacak bebekte hissedecek gerginliği