Benimki 24 aylık hala yaşıyoruz. Hatta az önce bir saat aralıksız çığlık çığlığa ağlamamız yeni bitti. Bir ara ben bir kağıda 269 defa er-rahim yazmıştım onu da bir kağıda sarıp kızımın üstüne koyuyordum uyurken. O bıçak gibi kesti krizleri. Bir iki gündür tekrar başladı. Şimdi yine onu koymaya başlayacağım üstüne. Ben onun çok faydasını gördüm 🙏