Kızlar kiizm bugün agzindan burnundan fışkırarak kustu 3 ay 4 günlük ilk kez böyle bjseh yaşadık biraz rüzgara maruz kaldık sanırım o yüzden ben genede yarın doktora götürcem ama sorum şu ki birlikte yatıyoruz biz gece gene kusar diye yastiksiz yatırmaya korkuyorum yastıkta yatmasını bı sakıncası oljr mu acaba?