Yavuzseliminannesii Kızlar montessori yatağı olanlar memnun musunuz bizlerde çocuğumuzun yanına geçip yatabilir miyiz yani rahat ve dayanıklı oluyor mu görsellerinizde varsa çok memnun olurum fikirlere açığım oğlum 18.5 aylık
Reyna Yavuzseliminannesii ben çok memnunum uyandığında kendi inip geliyor yanda kapıssı olduğu için sarkmadan iniyor direkt yanında bende yatıyorum bazen. benimki de 19 aylık bu şekilde
Edanurada Yavuzseliminannesii cok rahat tabi esim kizim ben yatarız bazen oynarken simairirke falan nasil sever kizim gece kalkar giddrim yanina yatarım rahat iki kisi sigiyo yerden oldugi icin de dusme riski yok 18 aylikkke ayrdm ben iki ay esim alistrirdi yaninda yatti
lunamilaa Yavuzseliminannesii aşırı rahat kızım 6 aylıktan beri kendi odasında kendi uyuyor böyle rahat olduğunu bilseydim ilk doğduğu an alırdım yatağı tavsiye ederim. Hatta diş döneminde şöyle bi çingene salıncağı yapmıştım kolay atlattık çok şükür https://imgyukle.com/i/ENKIuy https://imgyukle.com/i/ENKxfp
pamuksekerinannesii Yavuzseliminannesii o kadar rahat ki anlatamam kesinlikle öneririm 2 Montessori değiştik simdikinden acayip memnunuz
Yavuzseliminannesii Edanurada bende bu şekilde düşünüyorum yanına geçip uyuruz oynarız diye hazır mı aksak daha iyi mobilyasıyla mı yaptırsak acaba
Yavuzseliminannesii lunamilaa maşallah bebişinize gerçekten herkes memnun benimde tercihim bu yönde olucak
asiltonunmommysi lunamilaa 6 aylık gece emmeye kalkmıyor muydu bende 6 ayda ayırmak istiyordum aslında ama 2 saatte bi emmeye kalkıyor bi emin olamıyorum ayırmak konusunda
Yavuzseliminannesii pamuksekerinannesii sizinki de bohem tarz çok güzel olmuş çocuklar için kullanımı çok rahat olur
Beyya06 Yavuzseliminannesii reyna kullanıcının paylaştığı yatağın aynısından bizimkide. Benim kızım 22 aylık, yaklaşık 2 aydır kullanıyoruz bazen kızımla ben yatıyorum bazen eşim tek yatıyor ve çok memnunum. Çiçeksepetinden 500 küsüre almıştım verilen paranın üzerinde bi performans var bence 🤣
Yavuzseliminannesii Beyya06 zaten ihtiyacın varsa o an alıcaksın yoksa uçuyor fiyatlar 😊 bizde araştırmadayız şuan
Edanurada Yavuzseliminannesii ankara siteler de yaptrdik biz ic raflari bile mdf sunta degil dolabi yatagi cok kaliteli kenari köşeleri sivri degil severek kullanıyoruz kullanisli
pamuksekerinannesii Yavuzseliminannesii bir tanede çatılı kapılı şeklinde var fakat kızım ondan düşebilir diye kaldırdık buna geçtik hem oyun çadırı yapıyor hem uyuyor kendi girip cikiyor düşme tehlikeside olmuyor çok iyi oldu bu sekilde
Yavuzseliminannesii pamuksekerinannesii gerçekten çok iyi düşünmüşsünüz minikler nasıl rahat ediyorsa🌸
Deletedmom5284 Ben marangoza yaptırdım ilk fotodakine benziyor altını ve korumalıklarını yüksek yaptırdım, altını kolay süpürmek için, kapı yaptırdım bide açıp kapanıyo
Yavuzseliminannesii Deletedmom5284 kapı bende istiyorum biraz büyüyene kadar ama altı çekmeceli düşündüm eşya oyuncak birşey koyarım diye
Yavuzseliminannesii Edanurada iyi bir mobilyacıya denk gelmişsiniz bizde arayıştayız olmuşken kalitelisi olsun istiyor insan