ardaninannesii eşine destek olmak istemen ,oğlun için çalışıyor olman oğlunu düşünmen gerçekten çok güzel özellikle bu devirde biz de bir çok şeye yetişemiyoruz maalesef geçim sıkıntısı var malum herşey çok pahalı ama Allah büyük bebişin bereketi ile büyütursun inşAllah🙏🌼 kendini strese sokma sen ne kadar stres yaparsan o kadar çok bebişin de etkilenir o yüzden herşeyin en iyisini düşünmeye çalış herşeyden önce sağlığınızın iyi olması maddiyat tabiki de düşünülmesi gereken bir konu fakat bu şekilde kendini sıkıntıya sokarak değil herşey düzelir ,herkesin sıkıntılı dönemleri oluyor özellikle devir değişti seni çok iyi anlıyorum bence bu konuyu eşinle oturup tekrardan konuşun belki sonucu etkileyebilir..🌼🙏